Klassträff!

Eller ja, jag ska Iallafall berätta om vad som hänt sista  Senaste tiden!

Har ju inte direkt varit så social och haft min blogg aktiv :O
den varade inte i många dagar men får försöka skärpa mig!
förlåt mina två läsare :$


Iaf! nu är det juuuul, fick precis vad jag ville,.. 500kr, lite ved och Henne ;)
firade julen hos min syster som bara är BÄÄÄÄÄST! :D om man inte räknar med carro :>
och utöver det har jag varit ute å festat lite i ängelholm och så..

saknar min marcus som nuförtiden typ aldrig har tid? :O wtf <3
men får hitta på annat att leka med :/

förresten någon som vill med ut och skotta snö? :D det blev iaf lite i år!


Aja puss å hej!




/Benjamin!



haha trodde ni va? ;) då hade ni bara frågat vem hon den här e :O det kommer vara
hemligt ett tag :) men tänk er detta... Efter alla gånger man önskat sig någon när
man ser ett stjärnfall som liten? kan det verkligen slå in nu? :)
hon är iaf sjukt underbar och jag är skyldig henne ett bio besök för hon stoppa in
en prinskorv i örat :O


kommer bli najs <3


Kommentarer
Postat av: D one

Klassträff?? Nu får du allt berätta vavava.. :D

2009-12-27 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0