Tänkande personer är som.... mig?

Hmm... tänkte precis berätta lite historia för er om.. MITT liv ;> haha

vissa kanske inte tycker detta kommer bli så roligt men jag gör :O
stod precis i duschen lixom och där bara sa det POFF och sen kom jag på en sak -.-

Iallafall... det började någon gång i 7an,... Jag var tillsammans med min första tjej
och vi skulle göra det..... ja ni vet,... för första gången... eller andra möjligt! men skit samma!

Jag stack iväg till statoil i bjuv för jag hade ju inget gummi hemma :O
hmm pinsamt värre traskade jag fram till kassan och sa att jag ville ha ett par stora...
a visst hon ger mig ett paket med black jack.....



men hela skiten handlar om lite senare.. jag var en blyg kille som bara gick i skolan och gick...
en dag kom en klasskompis av det kvinnliga könet fram till mig och fråga varför jag köpte black jack
kondomer på statoil :O helt förvånad blev jag och hon sa att hon hade kollat på övervaknings kameran
och sett mig där... Hmm... många år har jag gått och undrat om det var lagligt och om hon verkligen fick göra så
ja till och med idag undra jag ju det, därför jag kom på idéen...

(tänk nu efter noga, jag var 14 år och nu är jag 21.....det har alltså tagit mig 7år att komma på att:)

-Min dåvarande tjej kanske berättade det för sina kompisar som berätta det för henne :O
för min tjej visste ju exakt var jag handla dom och vilken sort det var eftersom hon följde med mig men väntade utanför.... ÅHHH SHIT!

så smart e jag :) tack och adjö! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0