Världens bästa tjej!



Ja, här har ni henne... Caroline Ask som jag snart ska gifta mig med,
en underbar tjej på 18 år som tyvärr är singel men har det
helt jävla underbart ändå!!!

Åhh om ni bara vore närheten av kompis till henne skulle ni få lukta på hennes underbara...
kakor hon bakar, ja nog den bästa kocken som denna världen skådat, ;)

Och vad händer på lördag då? :D jo förhoppningsvis ska vi ses och kanske
kan vi ta en öl tillsammans? :D annars får vi äta glass ;>

puss min bästis sötaste CARRO!

Kommentarer
Postat av: Caaaaaruuline

Haha du är för go du! <3

2009-11-10 @ 22:34:20
URL: http://carolineask.blogg.se/
Postat av: random skit snygg kille

HON ÄR MIN, RÖR DU HENNE KOMMER SLÅ DIG

2009-11-10 @ 22:37:14
Postat av: Moster Linda

Kan inte göra annat än att hålla med, kakorna är ljuvliga och mysigare än henne får man leta länge efter.

2009-11-11 @ 07:50:45
Postat av: Mamma Petra

Ja hon är ju min lilla Askunge,det bästa som finns.

2009-11-11 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0